Twitter Rolls-Out Self-Service Ad Platform To All U.S. Users !


Twitter announced at TechCrunch Disrupt today that its self-service ad platform is now open to all users in the U.S.

Previously, the self-serve platform was available by invite only. Now, small businesses, bloggers and other users can use the Twitter ad platform to launch Promoted Tweets and Promoted Accounts ads.

Back in March, Twitter announced upgrades to the self-serve platform that allow advertisers totarget users by interest, gender, platform and device, and earlier this month, the companyexpanded keyword targeting capabilities to include users’ timelines.

Twitter Ad Platform

The self-serve platform also has analytics tools that include a Promoted Tweets dashboard and follower growth chart.

http://marketingland.com/twitter-rolls-out-self-service-ad-platform-to-all-u-s-users-41950

Publicités

Un commentaire sur “Twitter Rolls-Out Self-Service Ad Platform To All U.S. Users !

Ajouter un commentaire

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s

Un site WordPress.com.

Retour en haut ↑

%d blogueurs aiment cette page :